Kárpátaljai magyarként, én is és még több ezer ember érzi magát kirekesztettnek(hadd tegyem hozzá, hogy nem ok nélkül). Ezer problémát sorolhatok, amely keserűvé teszi a mindennapjainkat, de egyrészt ezek (sajnos) már sablonként hatnak, másrészt pedig mindenki tisztában van velük.

  írásomat az az 5 fiatal tehetség motiválta, akik a rap erejével harcolnak az örökös helyi ''háborúban''. Bizonyára nevük nem teljesen ismeretlen, ők a HONTALANOK. Be kell vallanom, én nem szerettem a rappet, de jöttek ők és ráéreztem a szövegek valódi tartalmára, s mögöttük a mégvalódibb érzésekre. Mára a banda az életem fontos része lett, személyükben barátokra találtam. tibor2 mellett,a banda tölti ki az üres hétköznapjaimat. Velem vannak a jó bulikban és akkor is, ha sirnom kell, ha segitség kell. Fontos, hogy összetartsunk és nem csak mi, hanem itt mindenki. Minden fiatalnak ajánlom a Hontalanok zenéjét, mert sokat tanulhat belőle az ember. De amit én ettől is fontosabbnak látok, az az, hogy jó példát mutatnak mindannyiónknak. Én azt tanultam tőlük, hogy nem szabad feladni, mert van miért fegyvert ragadni, mert van miért hálával tartozni és nem elég könnyeinket törölve várni a holnapot, mert ha már itt élünk, itt kell feltörnünk, Kárpátalján.

 Ezúton köszönöm nekik a zenét, mint rajongó,köszönöm, hogy vannak,mint ember és köszönöm, hogy nekem vannak,mint barát! Sok sikert a továbbiakhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://e-karpatalja.blog.hu/api/trackback/id/tr441613376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása